Veiligheidscampagne voor Hollandia

Meer veiligheidscampagnes Contact

Opdrachtgever:
Hollandia

Onderwerp:
Veiligheidsjournaal RISQ

Stijl:
Veiligheidscampagne

Opdracht:
In deze video introduceren we Romy als het nieuwe gezicht van de veiligheidscampagne van Hollandia. Ze gaat in gesprek met verschillende mensen over het aanspreken van anderen op onveilig gedrag. Aan ons de taak om dit in beeld te brengen in meerdere afleveringen van het veiligheidsjournaal.

Aflevering 2: hoog & droog

In aflevering 2 van het veiligheidsjournaal van Hollandia zien we Romy weer terug. Dit keer is ze te vinden aan het water, op 20 meter hoogte, en gaat ze in gesprek met uitvoerder Ewald over de veiligheid op deze bijzondere werkplek.

Daarnaast ontmoet ze Height Safety Expert Wouter die haar alles kan vertellen over werken op hoogte. Vanaf hoeveel meter spreken we eigenlijk van werken op hoogte?

Meer weten over hoe Hollandia omgaat met veiligheid? Download de whitepaper of bekijk de volledige veiligheidscampagne.

Op de hoogte blijven van ons nieuwste werk?

Schrijf je in voor de Spotlight en ontvang één keer per maand een e-mail met tips, trends, cases, blogs en onze nieuwste creaties.

Schrijf je in op onze Blogs
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.